Monday 22 August 2011

c!nTa !tu !nDaH...

cinta itu indah jika ada yg memberi dan menerima...kirenya cm omputih ckp la kn kena ada 'give n take' la...xleh la klo asik2 kne memberi je,bile masa lak kite nk menerima..tol x?dlu asik2 aku je yg memberi,ntah bile mase lak aku nk menerima pn xtau la..menci tol tau...hahaha,menci2 pn tula 'moment' nmenya...pngalamn bercinte la kate kn...dlu aku ade la pkwe,ngat kn leh la bertahan lme sket ngn mamat nie kn.tup2 setahun je bertahannye..ummppp,ksian kn kt aku...org len tu klo bercinte aku nengok...elok2 je leh smpai 3@4 taun..tp xpela...org ckp mngkin xde rzki nk bersama ngn die kn..mngkin ade hikmah disebalik sume yg trjadi nie kn,so..skng aku dh ade yg bru...sgt happy ngn die,trase la 'bercouple' secara matang..uppss!!abih dlu tu aku 'bercouple' secara xmatang la ek??hahha..mngkin jgk la,sbb dlu time study...skng dh bekerja...kite pn akan pikir utk masa depan..

btol la kn ape org ckap,ape yg kite nk x sllunye akn dpt...secara jujurnye la kn,aku nk seorng lelaki yg bekerjaya,bdn taf..(ececeh..nk bdn taf kn,ikut suka aku jek)suka bersukan(nk2 lak men bola) xtau la knpe..mnt sgt klo laki suke bersukan,lagi....hormat org tua,dpt bimbing aku,pndek cte sume bnde yg bek2 jela kn...tp xsume cri2 tu kite akn dpt,so..skng nie aku dh ade pkwe bru,'good looking' jgk la..yg pling pnting mama & papa aku dh restu,dh jmpe pn...hrp2 kali nie..aku xbuat pilihan yg slh...biar la org len nk kata ape,cuma yg aku tau...seluruh family aku tau ape yg aku buat,terutama mama & papa aku....

k la...ckup la stakat nie...mule2 blaja wt blog sndri nie,xleh nk bnyak2 sgt kn...sekadar mencuba,nnti de mse aku mencoret la ape2 lg ea...sekian...

No comments:

Post a Comment