Thursday 1 September 2011

Felda Lurah Bilut

haa..ble sebut psl raya opkos la nk bercerita psl cmne aku berhari raya kn...owh...jwpn nye tersngt lah seronok,nk2 lak diserikn dgn kehadiran saudara-mara yg jauh & dekat..taun nie raya 1st & 2nd aku kne beraya kt tmpat kje..yela kn,status skng dh xsme ngn dlu,klo dlu kn blajo..n still lg blh beraya ngn sedara-mara pd raye prtama,tp skng nie dh xbole..kne bertolak ansur antara staf2 tmpt kje la kn...ape2 pn aku smpat lg blh beraya ngn sedara-mara aku..cuma aku xdpt jmpe mak njang sekeluarga ngn pak su sekeluarga je...


sebut la psl $$$$ haa...jgn xcye,taun nie adalah taun pertama aku bg duit rye kt adik2 sepupu aku,agk hepi..sbb skng aku dh bole bg duit rye kt bebudak nie..tersngt seronok,bermakna kata AKU DH BESAR....haha..sronok sgt kn,ter'ober' lak sedikit...huhu,cuma yg berbeza taun nie,kami xdpt bnyak sgt bergmbr..xmcm taun lps,pntang nmpk kamera..mle la kami 'beraksi' klik sana..klik sini...dh mcm artis2 la pulak kn...over sgt tau,xpe2 insyaALLAH raya taun depan msih ade,jika diberi kesempatan oleh allah s.w.t utk aku teruskn hdup nie kn...


psl pe lg yek...haa,lpe lak nk ckp psl mknn...klo psl mknn usah nk cte la kn...pnye la berlambak2,yelah ape x nye..satu family blk,bwk mknn...fmly yg kedua pulak blk,bwk lg mknn..dh klop ade 9 family,korng kire2 jela...bpe mknn yg korng leh dpt kn..xtermasuk ngn jiran & tetangga lg yg dtg bwk mknn..uisshh,smpai ade yg terlepas pandang la,nk diceritakn pnyo lah bnyak,hahaha...antara kgemaran mknn aku wktu rayo nasi impit+ kuah kacang opah aku wt..perghhh,mmg terangkt la kn...


k la weh..aku dh pnjng sgt bercerita nie...kang lg pnjg krngn aku..lg ngarut yg aku tulih...haha,k la de mse nnti aku cte lg la kt korng yek


k daa.....assalamualaikum ^_^





tetiba lak ltk gmbor nie kn,hahaa..nie disebbkn aku xde lg gmbor hari raya
terpkse n dipakse la ltk gmbr yg cumel nie
halal jela yek,hantam saje la labu...

No comments:

Post a Comment