Friday 2 September 2011

Bermulanya disini

Beberapa bulan kemudian~~~

ble abih je stdy kt  Kolej Komuniti Bentong,aku pulang ke pangkuan  family ku di lipis..then stu mlm tu cm bese la,klo setiap ari sbtu klo ak x g psr mlm..mmg xsah KECUALI hujan turun..hehehe,nk dijadikan cte aku nie pn tegur la incik ahmad nasaie nie cm bese,almaklum la..knl kn,klo x knl tu len cte la..xkn la aku tbe2 nk tgur lak kn..huhu,esk mlm nye tu,die tbe2 msg,siap tnye lg aku nie spe...cm plik je kn,aku pn wt la ayt 'touching' aku..."sampai ati aok yek,xingat dh ke keh nie..siap buang no keh lg" dolu2 aku ngn die gne bhse lepeh je,"KEH & AOK,skng nie je..gne bhse bese AWAK & SAYA..dan kteorng pn bermsg la...sbb wktu tu pn bru lps putus kn,mmg teringt lg kt yg lme,tp ape kn daya xkn kte nk tnggu smpai musang berjanggut lak kn,tkot nnti kte sndri yg mkn hati..tol x??so..1st date kami kt nasi kukus Tempoyang..tp wktu tu msih dlm perkenalan,xde ape2 lg wktu tu,then dh bpe bulan kami nie ber'sms' bru la terbongkar rahsia yg die tu sbenarnye "secret admire" aku wktu prktikal kt MDL dolu,lagi2 la terharu ble dpt tau yg die amik no fon aku ats meja CC (chief clerk) sbenarnye,bkn mntk dr mmber..mmg agk berani la die wktu tu...btol la org ckp kn,nk seribu daya,xnk tu yg bnyak sgt berdalih2...so,smpai skng kteorng bahagia sgt..family pn dh tau,aku pn sng sgt hati ble org tua dh restu relation kteorng,org ckp..ape2 pn kte kn dpt restu org tua..bru la hdup kte dpt berkat..tol x?hehehe.bkn dr segi perhubungan je..tp dlm ape2 pn kte mesti kne dpt restu org tua kte...

so,kisah nie hnye la sekadar utk berkongsi kegembiraan ngn org laen...xslh kn kte nk berkongsi cte..k la,tgn aku nie pn dh longuh2 nie...sbb dr pg td lg berjln g rye umh org...skng mse utk ZZzzzzzZZZzz gudnite ols....






<3<3<3 mr.nasaie wif miz emalina <3<3<3




~ my 1st ring,thnkz to mr.nasaie <3<3<3 ~





hepi sgt ble dpt cincin nie,sye akn simpan cincin nie smpai lamaran awk yg btol2 k..
thnkz nasaie <3<3<3

No comments:

Post a Comment